Conditii privind comercializarea produselor

Inainte de a plasa o comanda pe site-ul EspressoCafe.ro, va rugam sa cititi urmatoarele conditii privind comercializarea produselor

1. Conditii privind pretul produselor.

Preturile produselor sunt afisate atat in dreptul fiecarui produs comercializat prin intermediul site-ului nostru, cat si in cosul de cumparaturi. In preturile produselor nu sunt incluse taxa de curierat (specificata in rubrica taxe de transport si vizualizata inainte de comandarea produselor). In cazul in care achizitionati produsele prin intermediul site-ului nostru, vi se vor factura separat si acesta taxa. Preturile afisate pe site includ TVA si pot fi vizualizate in moneda nationala.

2. Conditii privind vanzarea produselor.

Contractul de vanzare-cumparare intre cumparator si SC FLEGO COM SRL se considera incheiat in momentul livrarii produselor si platii contravalorii acestora.

3. Conditii privind termenele de livrare.

Termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul site-ului este cuprins intre 1 zi si 3 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii. In cazul in care produsele comandate nu se gasesc in stoc, veti fi anuntati telefonic, si, cu acordul dvs., va vom livra produsele in cel mai scurt timp posibil in functie de disponibilitatea lor la furnizor. Produsele comandate prin virament bancar vor fi livrate dupa ce plata a fost inregistrata. SC FLEGO COM SRL se obliga sa livreze produsele comandate in maximum o zi lucratoare de la virarea sumei de bani in cont. In caz contrar, firma noastra se obliga sa returneze banii dvs. in maxim o zi lucratoare.

Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau GLS.
Daca aveti preferinte de livrare cu unul dintre acesti curieri, ne puteti transmite la finalizarea comenzii in rubrica de Preferinte curier, cu conditia de a putea livra in acea localitate prin curierul ales.

Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier.
Comenzile ajung la destinatie, de regula, in 1-3 zile lucratoare. Comenzile inregistrate pana in ora 15.30 sunt pregatite pentru livrare in aceeasi zi. Dupa ora 15.30, comenzile se trimit a doua zi lucratoare. Comenzile din week-end se pregatesc pentru livrare in cursul zilei de luni. 

Livrarea in afara ariei de curierat (localitatile indepartate de sediul curierului) se realizeaza fara costuri suplimentare numai prin GLS Curier si poate duce la un termen de livrare mai mare. 
Daca doriti sa livram cu Fan Courier in afara ariei lor, transportul se tarifeaza suplimentar. Pentru Fan Courier puteti consulta aria de acoperire aici: Fan Courier.

Pentru coletele cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este GRATUIT, in aria de acoperire Fan Courier, GLS.
Transportul produselor este in valoare fixa de 15 lei/comanda, pentru coletele cu valoarea mai mica de 300 lei, in aria de acoperire Fan Courier, GLS.
Valoarea transportului se va regasi in factura emisa de EspressoCafe.ro
Ne onoram dreptul de nu onora o comanda in localitatile mult prea indepartate de orasele principale. In acest caz puteti opta pentru ridicarea coletului din sediul curierului din cel mai apropiat oras.

5. Conditii privind garantia produselor

Garantia espressoarelor comercializate este asigurata de furnizorii nostri, prin intermediul punctelor service din Bucuresti. Punctele service sunt prezente pe certificatul de garantie. Puteti sa mergeti personal la service sau puteti trimite produsul prin curier. 

Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare.

Termene de garantie:
- espressoare manuale si automate 24 luni.
- espressoare vending, horeca, profesionale 12 luni.
Piesele de schimb nu prezinta termene de garantie.

6. Conditii privind returnarea produselor

In conformitate cu OUG 34/2014 Cap. I Art. 9 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul in care renuntati la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, nu aveti dreptul sa solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul SC FLEGO COM SRL, pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra.

Rambursarea pretului catre dumneavoastra se va face dupa primirea produsului si confirmarea emisa de SC FLEGO COM SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care ati optat pentru plata la livrare, clauza de mai sus nu se aplica, deoarece produsul este vazut de dumneavoastra inainte de efectuarea platii, avand astfel posibilitatea de a verifica daca este corespunzator solicitarii dumneavoastra. Efectuarea platii in momentul livrarii sau ulterior echivaleaza cu acceptarea irevocabila a produsului, dreptul de denuntare nemaiputand fi exercitat dupa aceasta data. SC FLEGO COM SRL isi rezerva dreptul sa solicite despagubiri in cazul in care denuntarea unilaterala este efectuata doar in scopul prejudicierii SC FLEGO COM SRL.

Exceptii de la retururi (OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e):
espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite;
- produse desigilate, pungi sau cutii desfacute cum sunt capsulele si monodozele de cafea.

Cheltuielile de returnare a produselor sunt achitate de client.

7. Conditii privind prelucrarea datelor cu caracter personal

EspressoCafe.ro respectă dispozițiile Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, consolidată cu noul Regulament General pentru Protecţia Datelor (GDPR – General Data Protection Regulation (EU) 2016/679), pus în aplicare începând cu data de 25 mai 2018.

Categorii de date ce pot fi prelucrate: nume, prenume, adresa, telefon, e-mail.

Scopul pentru care solicitam clientului furnizarea de date personale:

  •  pentru a face posibila livrarea bunurilor comandate;
  •  confirmarea comenzii;
  •  informarea clienților privind stadiul comenzii;
  •  oferirea de raspunsuri la reclamatiile plasate;
  •  evaluarea bunurilor si serviciilor oferite.

Stocarea datelor:

Datele vor fi menținute atât cât este necesar pentru scopurile enumerate mai sus. Pentru prelucrarea în scop de marketing, de promovare a bunurilor și serviciilor (ex. newsletter) cerem acordul explicit al vizitatorului/clientului pentru trimiterea acestor informatii pe adresa de e-mail. Datele colectate vor fi păstrate până la retragerea consimțământului acordat.

EspressoCafe.ro se asigura ca si partenerii (facturare, firme de curierat) cu care lucreaza, respecta standardele GDPR privind protectia datelor cu caracter personal.

8. Conditii privind utilizarea site-ului

  • Site-ul de comert electronic www.espressocafe.ro este proprietate a SC FLEGO COM SRL.
  • SC FLEGO COM SRL isi rezerva dreptul de a modifica si de a adauga noi prevederi fara o notificare in prealabil.
  • Site-ul EspressoCafe.ro, prin intregul sau continut: imagini, texte, logo-uri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date, apartine SC FLEGO COM SRL.
  • In cazul in care se dovedeste ca din cauza unor probleme tehnice am furnizat informatii eronate despre pretul unui produs sau despre caracteristicile acestuia, atunci clientul are dreptul de a solicita anularea comenzii.

De ce este profitabil sa aveti cont la noi?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
• poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
• primesti informatii complete si poti urmari statusul livrarii pe email, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
• Iti poti seta adrese multiple si ai un istoric al comenzilor efectuate.

S.C. FLEGO COM S.R.L.
RO15847462
J15/851/2003
Punct de lucru: Targoviste, str. Cooperatiei, nr 8, jud. Dambovita.