Cum Cumpar?

Transport

detalii transport

Plata

metode de plata

Livrare

metode de livrare

 

Lansare comanda

Plata

Livrare produse

Retur produse

Garantii produse

 

Lansare comanda

Pe Espresso Cafe poti comanda online, folosind cosul de cumparaturi.
In cazul in care ai nevoie de ajutor, iti stam la dispozitie la telefon:

0724.880.908 (Luni-Vineri 8.30 -16)

Comanda se face fie pe persoana fizica, fie pe persoana juridica. O comanda nu poate include mai multe facturi diferite. Fiecare comanda inseamna o factura si o chitanta separata. In orice moment poti face 2 comenzi separate, in conditiile de transport stabilite. 

De ce sa comanzi online?

1. Acumulezi puncte de fidelitate in contul de client pe care le poti transforma in discount la urmatoarele comenzi;
2. Esti complet informat despre comanda ta. Dupa procesarea comenzii, primesti sms, email cu datele de livrare si factura digitala, pe care o porti descarca si ulterior din contul tau. 
3. Eviti confuzia produselor
. In fata calculatorului sau a telefonului poti verifica cu exactitate produsul pe care il doresti.
4. Eviti greselile de identificare si de contact. Sa trimiti gresit un colet inseamna cheltuieli in plus si timp pierdut.
5. Esti la curent cu preturile, noutatile si promotiile. Deoarece accesezi site-ul, vei observa rapid pe prima pagina ce este nou si ce oferte am pregatit.
6. Ai istoric al comenzilor si buton de “comanda din nou”. Daca iti faci cont la noi, veti comanda mult mai rapid si vei avea istoric la comenzile tale pentru a vedea oricand ce ai comandat anterior.
7. Pe internet poti comanda 24/24h fara sa fie nevoie sa ne contactezi telefonic.

 

Plata

Poti efectua plata prin urmatoarele variante:

1. Plata in numerar la livrarea produsului (ramburs). Platesti curierului in momentul in care coletul ajunge la destinatie.
NOU! Poti plati si cu cardul direct la sediul Fan Courier/ Sameday pentru expeditiile cu ramburs.

2. Plata prin Ordin de Plata. Dupa procesarea comenzii, vei primi factura proforma pe email pentru a efectua plata. Comanda va fi livrata dupa primirea confirmarii platii pe email.

3. Plata Online cu Cardul, prin Mobilpay.ro, integral sau in 3 rate egale, fara dobanda, la cardurile agreate. 

In cazul in care optezi pentru aceasta metoda de plata, vei fi directionat, dupa trimiterea comenzii, pe site-ul Mobilpay.ro pentru a efectua plata. Partenerul nostru respecta sistemele de siguranta cu privire la confidentialitatea datelor. Dupa ce plata este aprobata comanda va fi procesata de noi.

NOU: Daca alegi sa platesti cu cardul, punctele de fidelitate din tranzactie se vor acorda imediat dupa procesarea comenzii. Pentru platile cu ramburs, punctele se acorda in 7-14 zile de la plasarea comenzii.

Pentru plata in rate, ai nevoie de card de cumparaturi (de credit), emis de una din urmatoarele 5 banci: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank sau BRD. Optiunea privind modalitatea de plata (rata sau integral) se activează in momentul in care Mobilpay.ro recunoaste tipul cardului tau. Pentru cardurile deschise la alte bănci, plata se face doar integral, fara optiunea ratelor.

Orice metoda de plata alegi, banii ajung in contul nostru bancar. Din acest motiv, NU emitem chitanta. Curierul este cel care emite chitanta de cont colector in momentul incasarii banilor. In cazul in care pierzi chitanta, va trebui sa te adresezi firmei de curierat.

 

Livrare produse

Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier si Sameday.

livrare prin Fan Courier sau Sameday

Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier.
Produsele ajung la destinatie, de regula, in 1-3 zile lucratoare, in functie de volumul comenzilor procesate si termenul de livrare al curierilor. Comenzile din week-end se pregatesc si se predau curierului in cursul zilei de luni. Deoarece curierul nu poate garanta livrarea sambata, comenzile de vineri ajung la destinatie incepand cu ziua de luni.

Pentru coletele cu valoare mai mare de 170 lei, transportul este GRATUIT.
Transportul produselor este in valoare fixa de doar 15 lei/comanda, pentru coletele cu valoarea mai mica de 170 lei.

Daca este cazul, valoarea transportului se va regasi in factura emisa de Espresso Cafe.

NOU: Putem livra si in lockerele Easybox ale Sameday sau FANbox ale Fan Courier


livrare in easybox livrare in Fanbox

Pentru a se incadra in dimensiunile Easybox/FANbox este necesar sa livram un singur colet/comanda cu o greutate de maxim 4 kg. Pentru a alege acest mod de livrare, in pagina de finalizare comanda, in pasul 3 alegeti pe harta locatia Easybox/FANbox dorita. Hartile sunt accesibile daca aveti o comanda sub 4kg.

 

Retur produse

In conformitate cu OUG 34/2014 Cap. I Art. 9 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". Acest drept se poate exercita in conditiile in care se returneaza produsul in acceasi stare in care a fost livrat. Nu se pot returna pungi de cafea si cutii de capsule/monodoze deschise, espressoare sau piese de schimb care au fost utilizate.

Exceptii de la retururi (conform OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e: Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator):

espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite. Daca un espressor a fost livrat si l-ati utilizat, acesta nu mai este in stare noua si nu poate fi returnat.
- produse desigilate, pungi sau cutii desfacute cum sunt capsulele si monodozele de cafea. Poti returna numai produse sigilate, fara lipsuri. O cutie de capsule care a fost desfacuta nu poate fi returnata, indiferent de motivul invocat.

In cazul in care doresti returnarea unui produs, cheltuielile de transport vor fi suportate, in functie de motivul invocat, de expeditor sau de destinatar.

Ne dorim clienti fericiti. Din acest motiv, produsele alimentare (cafea boabe si alte consumabile) beneficiaza de o perioada extinsa de garantie de 30 zile. Poti sa ne returnezi un produs daca nu esti multumit de el sau daca ai comandat o cantitate prea mare. Costurile de transport, in acest caz, vor fi suportate de client.  detalii aici.

Regulament privind returnarea produselor în magazinul online:

  1. Procedura de returnare: Pentru a returna o comandă, vă rugăm să ne trimiteți produsele prin curier la adresa următoare: Flego Com SRL Târgoviște, județul Dâmbovița Str. Cooperatiei nr. 8 Telefon: 0724.880.908 sau, mai simplu, prin Easybox folosind acest formular, cu conditia unui singur colet ce se incadreaza in dimensiunile lockerului. 

  2. Condiții de returnare:
    a. Produsele trebuie să fie în stare perfectă de revânzare, fără semne de uzură sau deteriorare.
    b. Ambalajul original trebuie să fie complet și în stare bună.
    c. Returnarea trebuie să fie solicitată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.

  3. Notificarea de returnare: Pentru a iniția procesul de returnare, vă rugăm să ne contactați în prealabil prin e-mail la adresa: [email protected] sau telefonic la numărul 0724.880.908. Specificați în detaliu motivele pentru care doriți să returnați produsele.

  4. Verificarea și aprobarea returului: După primirea produselor returnate, vom efectua o verificare a stării și conformității acestora cu condițiile de returnare menționate anterior. În cazul în care produsele îndeplinesc cerințele, veți primi o notificare de aprobare a returului.

  5. Rambursarea contravalorii: Valoarea produselor returnate va fi rambursată în contul bancar furnizat de dumneavoastră în momentul solicitării de returnare. Rambursarea se va efectua în termen de 5 zile lucrătoare de la aprobarea returului.

  6. Costurile de returnare: Costurile pentru transportul produselor returnate sunt suportate de către client, cu excepția situațiilor în care returnarea este cauzată de erori sau defecte ale noastre.

  7. Excepții: În cazul produselor personalizate sau a celor cu termen de valabilitate limitat, nu putem accepta returnări, cu excepția situațiilor în care acestea prezintă defecte de fabricație.

  8. Contact: Pentru orice întrebări sau clarificări, vă stăm la dispoziție pe email sau telefonic.

 

Garantii produse

Garantia espressoarelor comercializate este asigurata de furnizorii nostri, prin intermediul punctelor service din Bucuresti. Punctele service sunt prezente pe certificatul de garantie. Poti sa mergi personal la service sau poti trimite produsul prin curier. In cazul unor defectiuni in perioada de garantie dar si post-garantie, poti contacta unitatea service din certificatul de garantie.

Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare. Garantia este asigurata de partenerii nostri.

Termene de garantie:
- espressoare manuale/automate in uz casnic -24 luni.
- espressoare manuale/automate in uz office - 12 luni.

Piesele de schimb comercializate nu prezinta termene de garantie.

Conditiile privind prelucrarea datelor personale

Espresso Cafe respectă dispozițiile Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, consolidată cu noul Regulament General pentru Protecţia Datelor (GDPR – General Data Protection Regulation (EU) 2016/679), pus în aplicare începând cu data de 25 mai 2018.

Categorii de date ce sunt prelucrate: nume, prenume, email, oras, judet, adresa, telefon, iar in cazul persoanelor juridice: nume firma, CUI si Nr. Reg. Com.

Scopul pentru care solicitam clientului furnizarea de date personale

• pentru a face posibila livrarea bunurilor comandate;
• pentru confirmarea comenzii;
• pentru informarea clienților privind stadiul comenzii;
• oferirea de raspunsuri la reclamatiile plasate;
• evaluarea bunurilor si serviciilor oferite.

Stocarea datelor:

Datele vor fi menținute atât cât este necesar pentru scopurile enumerate mai sus. Pentru prelucrarea în scop de marketing, de promovare a bunurilor și serviciilor (ex. newsletter) cerem acordul explicit al vizitatorului/clientului pentru trimiterea acestor informatii pe adresa de e-mail. Datele colectate vor fi păstrate până la retragerea consimțământului acordat.

Espresso Cafe se asigura ca si partenerii (facturare, firme de curierat) cu care lucreaza, respecta standardele GDPR privind protectia datelor cu caracter personal.