Cum Cumpar?

Pe scurt:

cum cumpar


Cuprins:

1. Lansare comanda

2. Plata

3. Livrare produse

4. Returnare produse

5. Garantii produse

 

1. Lansare comanda

Pe EspressoCafe.ro poti comanda online, folosind cosul de cumparaturi.
In cazul in care aveti nevoie de ajutor, va stam la dispozitie la urmatoarele telefoane:

0724.880.908 (Luni-Vineri 8 -16)

Iata cum se comanda online:

1. Cauta produsul dorit intr-o categorie

navigare categorie

2. Adauga produsul in cos

adauga in cos

3. Finalizeaza comanda

finalizeaza

4. Completeaza toate campurile din formular

informatii facturare

5. Stabileste metoda de plata si preferinte curier

informatii livrare

6. Verifica informatiile introduse si trimite comanda

trimitere comanda

Dupa trimiterea comenzii vei primi mesajul de succes si un numar de comanda. 

Comanda se face fie pe persoana fizica, fie pe persoana juridica. O comanda nu poate include mai multe facturi diferite. Fiecare comanda inseamna o factura si o chitanta separata. Puteti face 2 comenzi separate in conditiile de transport stabilite.

Comanda minima este de 50 lei. Sub aceasta valoare ne rezervam dreptul de a nu onora o comanda cu numerar. Pentru a livra o comanda sub 50 lei, puteti achita cu cardul online.

De ce sa comanzi online?

1. Acumulezi puncte de fidelitate in contul de client pe care le poti transforma in discount la urmatoarele comenzi;
2. Esti complet informat despre comanda ta. Dupa procesarea comenzii, primesti sms, email cu datele de livrare si factura digitala, pe care o porti descarca si ulterior din contul tau. 
3. Eviti confuzia produselor
. In fata calculatorului sau a telefonului poti verifica cu exactitate produsul pe care il doresti.
4. Eviti greselile de identificare si de contact. Sa trimiti gresit un colet inseamna cheltuieli in plus si timp pierdut.
5. Esti la curent cu preturile, noutatile si promotiile. Deoarece accesezi site-ul, vei observa rapid pe prima pagina ce este nou si ce oferte am pregatit.
6. Ai istoric al comenzilor si buton de “comanda din nou”. Daca iti faci cont la noi, veti comanda mult mai rapid si vei avea istoric la comenzile tale pentru a vedea oricand ce ai comandat anterior.
7. Pe internet poti comanda 24/24h fara sa fie nevoie sa ne contactezi telefonic.

 

2. Plata

Aveti trei posibilitati de a efectua plata:

1. Plata in numerar la livrarea produsului (ramburs). Platiti curierului in momentul in care coletul ajunge la destinatie. NOU! Puteti plati si cu cardul direct la sediul Fan Courier din localitatea dvs. pentru expeditiile cu ramburs.

2. Plata prin Ordin de Plata. Dupa procesarea comenzii, veti primi factura proforma pe email pentru a efectua plata. Produsul va fi livrat dupa primirea confirmarii platii pe email.

3. Plata Online cu Cardul, prin Mobilpay.ro, integral sau in 3 rate egale, fara dobanda, la cardurile agreate. 

In cazul in care optati pentru aceasta metoda de plata, veti fi directionat, dupa trimiterea comenzii, pe site-ul Mobilpay.ro pentru a efectua plata. Partenerul nostru respecta toate sistemele de siguranta cu privire la confidentialitatea datelor dvs. Dupa ce plata este aprobata, veti primi produsele prin curier.  

NOU: Daca alegi sa platesti cu cardul, punctele de fidelitate din tranzactie se vor acorda imediat dupa procesarea comenzii. In caz contrar, punctele se acorda in 7-14 zile de la plasarea comenzii.

Pentru plata in rate, aveti nevoie de card de cumparaturi (de credit), emis de una dintre urmatoarele 5 banci: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank sau BRD. Optiunea privind modalitatea de plata (rata sau integral) se activează in momentul in care Mobilpay.ro recunoaste tipul cardului dumneavoastra. Pentru cardurile deschise la alte bănci, plata se face doar integral, fara optiunea ratelor.

Orice metoda de plata alegeti, banii dvs. ajung in contul nostru bancar. Din acest motiv, NU emitem chitanta. Curierul este singurul care emite chitanta de cont colector in momentul incasarii banilor dvs. In cazul in care pierdeti chitanta, va trebui sa va adresati firmei de curierat.

 

3. Livrare produse

Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau GLS.
Daca aveti preferinte de livrare cu unul dintre acesti curieri, ne puteti transmite la finalizarea comenzii in rubrica de Preferinte curier, cu conditia de a putea livra in acea localitate prin curierul ales.

Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier.
Comenzile ajung la destinatie, de regula, in 1-2 zile lucratoare. Comenzile inregistrate pana in ora 15.30 sunt pregatite pentru livrare in aceeasi zi. Dupa ora 15.30, comenzile se trimit a doua zi lucratoare. Comenzile din week-end se pregatesc si se predau curierului in cursul zilei de luni. 

Livrarea in afara ariei de curierat (localitatile indepartate de sediul curierului) se realizeaza fara costuri suplimentare numai prin GLS si poate duce la un termen de livrare mai mare. 
Daca doriti sa livram cu Fan Courier in afara ariei lor, transportul se tarifeaza suplimentar. Pentru Fan Courier puteti consulta aria de acoperire aici: Fan Courier.

Pentru coletele cu valoare mai mare de 199 lei, transportul este GRATUIT, in aria de acoperire Fan Courier, GLS.
Transportul produselor este in valoare fixa de doar 17 lei/comanda, pentru coletele cu valoarea mai mica de 199 lei.
Valoarea transportului se va regasi in factura emisa de Espresso Cafe
Ne rezervam dreptul de nu onora o comanda in localitatile mult prea indepartate de orasele principale. In acest caz puteti opta pentru ridicarea coletului din sediul curierului din cel mai apropiat oras.

 

4. Returnare produse

In conformitate cu OUG 34/2014 Cap. I Art. 9 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". Acest drept se poate exercita in conditiile in care se returneaza produsul in acceasi stare in care a fost livrat. Nu se pot returna pungi de cafea si cutii de capsule/monodoze deschise, espressoare sau piese de schimb care au fost utilizate.

Exceptii de la retururi (conform OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e):
- espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite. Daca un espressor a fost livrat si l-ati utilizat cu cafea boabe si apa, acesta nu mai poate fi returnat. In cazul problemelor de functionare, acestea vor fi remediate de firma ce asigura garantia.
- produse desigilate, pungi de cafea sau cutii desfacute cum sunt capsulele si monodozele de cafea. Acestea nu se pot returna si nici comercializa din nou din motive de securitate alimentara.

In cazul in care doriti returnarea unui produs, cheltuielile de transport vor fi suportate, in functie de motivul invocat, de client sau de destinatar.

Ne dorim insa sa fiti intotdeauna multumiti si sa reveniti cu placere la noi. Din acest motiv, produsele alimentare (cafea boabe si alte consumabile) beneficiaza de o perioada extinsa de garantie de 30 zile. Puteti sa ne returnati un produs daca nu sunteti multumit de el sau daca ati comandat o cantitate prea mare. Costurile de transport, in acest caz, vor fi suportate de client.  detalii aici.

 

5. Garantii produse

Garantia espressoarelor comercializate este asigurata de furnizorii nostri, prin intermediul punctelor service din Bucuresti sau din alte localitati din tara. Punctele service sunt prezente pe certificatul de garantie. Puteti sa mergeti personal la service sau puteti trimite produsul prin curier. In cazul unor defectiuni in perioada de garantie dar si post-garantie, puteti contacta unitatea service din certificatul de garantie.

Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare. Garantia este asigurata de partenerii nostri.

Termene de garantie:
- espressoare manuale/automate in uz casnic -24 luni.
- espressoare manuale/automate in uz office - 12 luni.
- espressoare profesionale 12 luni sau 10.000 portii.

Piesele de schimb comercializate nu prezinta termene de garantie.

Conditiile privind prelucrarea datelor personale

Espresso Cafe respectă dispozițiile Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, consolidată cu noul Regulament General pentru Protecţia Datelor (GDPR – General Data Protection Regulation (EU) 2016/679), pus în aplicare începând cu data de 25 mai 2018.

Categorii de date ce sunt prelucrate: nume, prenume, adresa, telefon, e-mail.

Scopul pentru care solicitam clientului furnizarea de date personale:

  •  pentru a face posibila livrarea bunurilor comandate;
  •  confirmarea comenzii;
  •  informarea clienților privind stadiul comenzii;
  •  oferirea de raspunsuri la reclamatiile plasate;
  •  evaluarea bunurilor si serviciilor oferite.

Stocarea datelor:

Datele vor fi menținute atât cât este necesar pentru scopurile enumerate mai sus. Pentru prelucrarea în scop de marketing, de promovare a bunurilor și serviciilor (ex. newsletter) cerem acordul explicit al vizitatorului/clientului pentru trimiterea acestor informatii pe adresa de e-mail. Datele colectate vor fi păstrate până la retragerea consimțământului acordat.

Espresso Cafe se asigura ca si partenerii (facturare, firme de curierat) cu care lucreaza, respecta standardele GDPR privind protectia datelor cu caracter personal.