Intrebari frecvente
- Toate
- Comenzi
- Livrari
- Garantii si returnari
- Cafea si automate
-
Asigurati service pentru espressoare?
-
Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare. Garantiile sunt asigurate de partenerii nostri.
-
Care este diferenta dintre Arabica si Robusta?
-
Gust: Robusta are un gust mai puternic, intepator, mai amar. Arabica este mai aromata, usor mai delicata si cu note fructate si florale.
Proportii: Mai mult de 75% din productia de cafea vanduta la nivel global este de origine Arabica, iar aproximativ 25% este cafea Robusta.
Continut de cofeina: Robusta contine de doua ori mai multa cofeina decat Arabica.
Pret: Arabica este de doua ori mai scumpa decat Robusta.
Utilizare: De regula arabica se foloseste in Horeca si acasa iar robusta se foloseste in automatele vending.
-
Care sunt termenele de garantie?
-
Termene de garantie:
- espressoare manuale/automate in uz casnic -24 luni.
- espressoare manuale/automate in uz office - 12 luni.
- espressoare profesionale 12 luni.
Piesele de schimb comercializate nu prezinta termene de garantie.
-
Cat costa transportul?
-
Pentru coletele cu valoare mai mare de 170 lei, transportul este GRATUIT.
Transportul produselor este in valoare fixa de doar 17 lei/comanda, pentru coletele cu valoarea mai mica de 170 lei, in aria de acoperire Fan Courier sau Sameday.
Valoarea transportului se va regasi in factura emisa de EspressoCafe.ro
Ne onoram dreptul de nu onora o comanda in localitatile mult prea indepartate de orasele principale. In acest caz puteti opta pentru ridicarea coletului din sediul curierului din cel mai apropiat oras.
-
Ce cafea sa folosesc pentru Bar/Office?
-
In mediul office si horeca se utlizeaza cafea prepondent Arabica. Puteti folosi cu incredere marcile consacrate precum Lavazza, Illy, Segafredo, Bazzara, Tchibo.In magazinul nostru puteti sorta cafelele boabe in functie de utilizare recomandata de noi.
-
Ce cafea sa folosesc pentru vending?
-
In automatele de cafea vending se foloseste de regula cafea preponderent Robusta. Ideal ar fi ca amestecul de cafea sa contina si cafea Arabica. Pe site-ul nostru puteti folosi filtrul de sortare al cafelelor boabe conform utilizarii recomandate de noi.
-
Ce capsule de cafea utilizeaza espressorul meu?
-
Capsulele de cafea sunt doze din plastic ce contin cafea macinata, dozate perfect si ambalate intr-o atmosfera protectoare pentru a pastra timp indelungat prospetimea. In pagina de produs sunt specificate dimensiuni, forme si detalii despre capsulele de cafea. Sistemele de capsule nu sunt compatibile intre ele.
-
Cine asigura garantia produselor electrocasnice?
-
Garantia espressoarelor comercializate este asigurata de furnizorii nostri, prin intermediul punctelor service din Bucuresti sau din alte localitati din tara. Punctele service sunt prezente pe certificatul de garantie. Puteti sa mergeti personal la service sau puteti trimite produsul prin curier. In cazul unor defectiuni in perioada de garantie dar si post-garantie, puteti contacta unitatea service din certificatul de garantie.
Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare. Nu putem face revizii sau repara automate defecte.
-
Cum comand?
-
Pe EspressoCafe.ro clientii comanda online, folosind cosul de cumparaturi.
In cazul in care nu puteti comanda online, va stam la dispozitie la telefon:
0724.880.908 (Luni-Vineri 9-17)
-
Cum livram?
-
Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Sameday, in localitatile din aria de acoperire a acestor firme.
-
Cum platesc?
-
Aveti trei posibilitati de a efectua plata:
1. Plata in numerar la livrarea produsului (ramburs). Platiti curierului in momentul in care coletul ajunge la destinatie.
2. Plata prin Ordin de Plata. Daca alegeti aceasta optiune, dupa trimiterea comenzii, va rugam sa asteptati emiterea facturii proforme pe email pentru a efectua plata. Produsul va fi livrat dupa primirea confirmarii platii pe email sau dupa ce banii ajung in contul nostru.
3. Plata Online cu Cardul, prin Mobilpay.ro, integral sau in 3 rate egale, fara dobanda, la cardurile agreate.
-
Cum pot contacta curierii?
-
Pentru informatii suplimentare despre curieri, va rugam accesati pagina INFO CURIERI
-
Cum pot obtine o factura pierduta?
-
Toate facturile sunt tiparite si puse in colet. NOU, factura se trimite pe email la fiecare comanda online. O puteti gasi si in contul de client.
-
Cum pot plati in rate?
-
Pentru plata in rate, aveti nevoie de card de cumparaturi (de credit), emis de una dintre urmatoarele 5 banci: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank sau BRD.
Daca doriti sa achizitionati in rate, la finalizarea comenzii, alegeti metoda de plata de online cu cardul. Dupa trimiterea comenzii veti fi directionat catre Mobil Play. Introduceti datele cardului iar sistemul va va permite sa selectati in cate rate doriti sa platiti (maxim 3).
-
Cum pot verifica statusul comenzii?
-
Statusul livrarii se poate verifica in contul de client, accesand "Urmareste" in lista de comenzi.
Daca nu aveti cont, statusul se poate verifica in emailul trimis de noi accesand butonul "Urmareste comanda".
Daca ati comanda telefonic, accesati rubrica INFO CURIERI, accesati pagina curierului cu care s-a trimis comanda si introduceti numarul de AWB primit prin sms de la noi.
-
Cum recuperez o chitanta pierduta?
-
Orice metoda de plata alegeti, banii dvs. ajung in contul nostru bancar. Din acest motiv, NU emitem chitanta. Curierul este singurul care emite chitanta de cont colector in momentul incasarii banilor dvs. In cazul in care pierdeti chitanta, va trebui sa va adresati firmei de curierat.
-
Cum se poate returna un produs?
-
Aveti dreptul legal de a returna produsele comandate in 14 zile lucratoare (conform OUG 34/2014 Cap. I Art. 9). Ne dorim insa sa fiti intotdeauna multumiti si sa reveniti cu placere la noi. Extindem perioada de retur produse la 30 zile, in cazul produselor alimentare (cafea si consumabile) - detalii aici.
Exceptii de la retururi (OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e):
- espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite. Daca un espressor a fost livrat si l-ati utilizat, acesta nu mai este in stare noua si nu poate fi returnat.
- produse desigilate, pungi sau cutii desfacute cum sunt capsulele si monodozele de cafea. Puteti returna numai produse sigilate, fara lipsuri.Cheltuielile de returnare a produselor sunt achitate de client.
-
Cum se realizeaza decalcifierea unui espressor?
-
Operatiunea de decalcifiere si de prevenire a depunerilor de calcar este dezbatuta in amanunt in articolul de pe Blog.
Pe scurt:
Foloseste solutia de decalcifiere pe care o diluezi cu apa in rezervorul espressorului, conform indicatiilor de pe decalcifiant. Foloseste de regula 750ml de solutie omogena. Porneste espressorul si treci o ceasca de solutie prin el (prin grupul de cafea sau prin steamer). Repeta operatiunea la interval de 15 minute pana cand folosesti toata solutia. Este preferabil ca espressorul sa fie oprit in timp ce solutia actioneaza pentru indepartarea calcarului, deoarece aceasta este mai eficienta la temperaturi mai mici. Dupa terminarea solutiei, clateste cu apa curata.
-
De ce sa am cont?
-
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
- economisesti timp deoarece datele de contact se vor copia automat
- primeste puncte de fidelitate in urma comenzilor pe care le poti transforma in discount la comenzile ulterioare
- esti complet informat deoarece primesti email de livrare, cu buton de URMARIRE EXPEDITIE
- economisesti timp prin butonul de COMANDA DIN NOU si ai un istoric al comenzilor anterioare
-
De ce sa comand online?
-
1. Acumulezi puncte de fidelitate in contul de client pe care le poti transforma in discount la urmatoarele comenzi;
2. Esti complet informat despre comanda ta. Esti imediat informat prin sms, in emailul de livrare si in contul de client iti comunicam toate datele de care ai nevoie.
3. Eviti confuzia produselor. In fata calculatorului sau a telefonului poti verifica cu exactitate produsul pe care il doresti, fara sa explici operatorului telefonic care poate intelege ce crede.
4. Eviti greselile de identificare si de contact. Sa trimiti gresit un colet inseamna cheltuieli in plus si timp pierdut.
5. Esti la curent cu preturile, noutatile si promotiile. Deoarece accesezi site-ul, vei observa rapid pe prima pagina ce este nou si ce oferte am pregatit.
6. Ai istoric al comenzilor si buton de “comanda din nou”. Daca iti faci cont la noi, veti comanda mult mai rapid si vei avea istoric la comenzile tale pentru a vedea oricand ce ai comandat anterior.
7. Telefonul suna ocupat sau exista program de preluare comenzi. Pe internet in schimb, puteti comanda 24h/24 si cunoasteti toate informatiile inclusiv stocurile produselor.
-
Doresc comanda si pe persoana fizica si pe juridica in acelasi timp?
-
Comanda se face fie pe persoana fizica, fie pe persoana juridica. O comanda nu poate include mai multe facturi diferite. Fiecare comanda inseamna o factura si o chitanta separata. Puteti face 2 comenzi separate in conditiile de transport stabilite.
-
Garantie 30 zile?
-
Garantia de 30 zile se refera la produsele alimentare, nu si la espressoare.
Daca nu esti multumit de o cafea sau alt produs alimentar comandat, ai 30 zile timp sa te razgandesti.
Noi iti vom returna banii sau iti vom trimite alt produs.Mai multe detalii in pagina GARANTIE 30 ZILE
-
In cat timp se livreaza o comanda?
-
Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier.
Comenzile ajung la destinatie, de regula, in 1-3 zile lucratoare. Comenzile inregistrate pana in ora 15.30 sunt pregatite pentru livrare in aceeasi zi. Dupa ora 15.30, comenzile se trimit a doua zi lucratoare. Comenzile din week-end se pregatesc pentru livrare in cursul zilei de luni.
-
Oferiti automate de cafea in comodat/inchiriere?
-
NU oferim automate si espressoare in comodat sau spre inchiriere. Suntem magazin online iar toate produsele afisate sunt destinate vanzarii.
-
Preturile includ TVA?
-
Toate preturile afisate contin TVA 19% (produsele nealimentare) si 9% (produsele alimentare).
-
Care sunt termenele de garantie?
-
Termene de garantie:
- espressoare manuale/automate in uz casnic -24 luni.
- espressoare manuale/automate in uz office - 12 luni.
- espressoare profesionale 12 luni.
Piesele de schimb comercializate nu prezinta termene de garantie.
-
Cum comand?
-
Pe EspressoCafe.ro clientii comanda online, folosind cosul de cumparaturi.
In cazul in care nu puteti comanda online, va stam la dispozitie la telefon:
0724.880.908 (Luni-Vineri 9-17)
-
Cum platesc?
-
Aveti trei posibilitati de a efectua plata:
1. Plata in numerar la livrarea produsului (ramburs). Platiti curierului in momentul in care coletul ajunge la destinatie.
2. Plata prin Ordin de Plata. Daca alegeti aceasta optiune, dupa trimiterea comenzii, va rugam sa asteptati emiterea facturii proforme pe email pentru a efectua plata. Produsul va fi livrat dupa primirea confirmarii platii pe email sau dupa ce banii ajung in contul nostru.
3. Plata Online cu Cardul, prin Mobilpay.ro, integral sau in 3 rate egale, fara dobanda, la cardurile agreate.
-
Cum pot obtine o factura pierduta?
-
Toate facturile sunt tiparite si puse in colet. NOU, factura se trimite pe email la fiecare comanda online. O puteti gasi si in contul de client.
-
Cum pot plati in rate?
-
Pentru plata in rate, aveti nevoie de card de cumparaturi (de credit), emis de una dintre urmatoarele 5 banci: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank sau BRD.
Daca doriti sa achizitionati in rate, la finalizarea comenzii, alegeti metoda de plata de online cu cardul. Dupa trimiterea comenzii veti fi directionat catre Mobil Play. Introduceti datele cardului iar sistemul va va permite sa selectati in cate rate doriti sa platiti (maxim 3).
-
Cum recuperez o chitanta pierduta?
-
Orice metoda de plata alegeti, banii dvs. ajung in contul nostru bancar. Din acest motiv, NU emitem chitanta. Curierul este singurul care emite chitanta de cont colector in momentul incasarii banilor dvs. In cazul in care pierdeti chitanta, va trebui sa va adresati firmei de curierat.
-
De ce sa am cont?
-
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
- economisesti timp deoarece datele de contact se vor copia automat
- primeste puncte de fidelitate in urma comenzilor pe care le poti transforma in discount la comenzile ulterioare
- esti complet informat deoarece primesti email de livrare, cu buton de URMARIRE EXPEDITIE
- economisesti timp prin butonul de COMANDA DIN NOU si ai un istoric al comenzilor anterioare
-
De ce sa comand online?
-
1. Acumulezi puncte de fidelitate in contul de client pe care le poti transforma in discount la urmatoarele comenzi;
2. Esti complet informat despre comanda ta. Esti imediat informat prin sms, in emailul de livrare si in contul de client iti comunicam toate datele de care ai nevoie.
3. Eviti confuzia produselor. In fata calculatorului sau a telefonului poti verifica cu exactitate produsul pe care il doresti, fara sa explici operatorului telefonic care poate intelege ce crede.
4. Eviti greselile de identificare si de contact. Sa trimiti gresit un colet inseamna cheltuieli in plus si timp pierdut.
5. Esti la curent cu preturile, noutatile si promotiile. Deoarece accesezi site-ul, vei observa rapid pe prima pagina ce este nou si ce oferte am pregatit.
6. Ai istoric al comenzilor si buton de “comanda din nou”. Daca iti faci cont la noi, veti comanda mult mai rapid si vei avea istoric la comenzile tale pentru a vedea oricand ce ai comandat anterior.
7. Telefonul suna ocupat sau exista program de preluare comenzi. Pe internet in schimb, puteti comanda 24h/24 si cunoasteti toate informatiile inclusiv stocurile produselor.
-
Doresc comanda si pe persoana fizica si pe juridica in acelasi timp?
-
Comanda se face fie pe persoana fizica, fie pe persoana juridica. O comanda nu poate include mai multe facturi diferite. Fiecare comanda inseamna o factura si o chitanta separata. Puteti face 2 comenzi separate in conditiile de transport stabilite.
-
Preturile includ TVA?
-
Toate preturile afisate contin TVA 19% (produsele nealimentare) si 9% (produsele alimentare).
-
Cat costa transportul?
-
Pentru coletele cu valoare mai mare de 170 lei, transportul este GRATUIT.
Transportul produselor este in valoare fixa de doar 17 lei/comanda, pentru coletele cu valoarea mai mica de 170 lei, in aria de acoperire Fan Courier sau Sameday.
Valoarea transportului se va regasi in factura emisa de EspressoCafe.ro
Ne onoram dreptul de nu onora o comanda in localitatile mult prea indepartate de orasele principale. In acest caz puteti opta pentru ridicarea coletului din sediul curierului din cel mai apropiat oras.
-
Cum livram?
-
Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Sameday, in localitatile din aria de acoperire a acestor firme.
-
Cum pot contacta curierii?
-
Pentru informatii suplimentare despre curieri, va rugam accesati pagina INFO CURIERI
-
Cum pot verifica statusul comenzii?
-
Statusul livrarii se poate verifica in contul de client, accesand "Urmareste" in lista de comenzi.
Daca nu aveti cont, statusul se poate verifica in emailul trimis de noi accesand butonul "Urmareste comanda".
Daca ati comanda telefonic, accesati rubrica INFO CURIERI, accesati pagina curierului cu care s-a trimis comanda si introduceti numarul de AWB primit prin sms de la noi.
-
In cat timp se livreaza o comanda?
-
Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier.
Comenzile ajung la destinatie, de regula, in 1-3 zile lucratoare. Comenzile inregistrate pana in ora 15.30 sunt pregatite pentru livrare in aceeasi zi. Dupa ora 15.30, comenzile se trimit a doua zi lucratoare. Comenzile din week-end se pregatesc pentru livrare in cursul zilei de luni.
-
Asigurati service pentru espressoare?
-
Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare. Garantiile sunt asigurate de partenerii nostri.
-
Cine asigura garantia produselor electrocasnice?
-
Garantia espressoarelor comercializate este asigurata de furnizorii nostri, prin intermediul punctelor service din Bucuresti sau din alte localitati din tara. Punctele service sunt prezente pe certificatul de garantie. Puteti sa mergeti personal la service sau puteti trimite produsul prin curier. In cazul unor defectiuni in perioada de garantie dar si post-garantie, puteti contacta unitatea service din certificatul de garantie.
Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare. Nu putem face revizii sau repara automate defecte.
-
Cum se poate returna un produs?
-
Aveti dreptul legal de a returna produsele comandate in 14 zile lucratoare (conform OUG 34/2014 Cap. I Art. 9). Ne dorim insa sa fiti intotdeauna multumiti si sa reveniti cu placere la noi. Extindem perioada de retur produse la 30 zile, in cazul produselor alimentare (cafea si consumabile) - detalii aici.
Exceptii de la retururi (OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e):
- espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite. Daca un espressor a fost livrat si l-ati utilizat, acesta nu mai este in stare noua si nu poate fi returnat.
- produse desigilate, pungi sau cutii desfacute cum sunt capsulele si monodozele de cafea. Puteti returna numai produse sigilate, fara lipsuri.Cheltuielile de returnare a produselor sunt achitate de client.
-
Garantie 30 zile?
-
Garantia de 30 zile se refera la produsele alimentare, nu si la espressoare.
Daca nu esti multumit de o cafea sau alt produs alimentar comandat, ai 30 zile timp sa te razgandesti.
Noi iti vom returna banii sau iti vom trimite alt produs.Mai multe detalii in pagina GARANTIE 30 ZILE
-
Care este diferenta dintre Arabica si Robusta?
-
Gust: Robusta are un gust mai puternic, intepator, mai amar. Arabica este mai aromata, usor mai delicata si cu note fructate si florale.
Proportii: Mai mult de 75% din productia de cafea vanduta la nivel global este de origine Arabica, iar aproximativ 25% este cafea Robusta.
Continut de cofeina: Robusta contine de doua ori mai multa cofeina decat Arabica.
Pret: Arabica este de doua ori mai scumpa decat Robusta.
Utilizare: De regula arabica se foloseste in Horeca si acasa iar robusta se foloseste in automatele vending.
-
Ce cafea sa folosesc pentru Bar/Office?
-
In mediul office si horeca se utlizeaza cafea prepondent Arabica. Puteti folosi cu incredere marcile consacrate precum Lavazza, Illy, Segafredo, Bazzara, Tchibo.In magazinul nostru puteti sorta cafelele boabe in functie de utilizare recomandata de noi.
-
Ce cafea sa folosesc pentru vending?
-
In automatele de cafea vending se foloseste de regula cafea preponderent Robusta. Ideal ar fi ca amestecul de cafea sa contina si cafea Arabica. Pe site-ul nostru puteti folosi filtrul de sortare al cafelelor boabe conform utilizarii recomandate de noi.
-
Ce capsule de cafea utilizeaza espressorul meu?
-
Capsulele de cafea sunt doze din plastic ce contin cafea macinata, dozate perfect si ambalate intr-o atmosfera protectoare pentru a pastra timp indelungat prospetimea. In pagina de produs sunt specificate dimensiuni, forme si detalii despre capsulele de cafea. Sistemele de capsule nu sunt compatibile intre ele.
-
Cum se realizeaza decalcifierea unui espressor?
-
Operatiunea de decalcifiere si de prevenire a depunerilor de calcar este dezbatuta in amanunt in articolul de pe Blog.
Pe scurt:
Foloseste solutia de decalcifiere pe care o diluezi cu apa in rezervorul espressorului, conform indicatiilor de pe decalcifiant. Foloseste de regula 750ml de solutie omogena. Porneste espressorul si treci o ceasca de solutie prin el (prin grupul de cafea sau prin steamer). Repeta operatiunea la interval de 15 minute pana cand folosesti toata solutia. Este preferabil ca espressorul sa fie oprit in timp ce solutia actioneaza pentru indepartarea calcarului, deoarece aceasta este mai eficienta la temperaturi mai mici. Dupa terminarea solutiei, clateste cu apa curata.
-
Oferiti automate de cafea in comodat/inchiriere?
-
NU oferim automate si espressoare in comodat sau spre inchiriere. Suntem magazin online iar toate produsele afisate sunt destinate vanzarii.