Termeni si conditii privind comercializarea produselor

Inainte de a plasa o comanda pe site-ul Espresso Cafe, va rugam sa cititi urmatoarele conditii privind comercializarea produselor:

1. Conditii privind pretul produselor.

Preturile produselor sunt afisate atat in dreptul fiecarui produs comercializat prin intermediul site-ului nostru, cat si in cosul de cumparaturi. In preturile produselor nu sunt incluse taxa de curierat (specificata in rubrica taxe de transport si vizualizata inainte de comandarea produselor). In cazul in care achizitionati produsele prin intermediul site-ului nostru, vi se va factura separat si acesta taxa. Preturile afisate pe site includ TVA si pot fi vizualizate in moneda nationala.

Comanda minima este de 50 lei. Sub aceasta valoare ne rezervam dreptul de a nu onora o comanda cu numerar. Pentru a livra o comanda sub 50 lei, puteti achita cu cardul online.

2. Conditii privind vanzarea produselor.

Contractul de vanzare-cumparare intre cumparator si SC FLEGO COM SRL se considera incheiat in momentul livrarii produselor si platii contravalorii acestora.

3. Conditii privind termenele de livrare.

In mod obisnuit, termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul site-ului este cuprins intre 1 zi si 3 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii. Acest termen insa depinde de serviciile de curierat si nu il putem garanta. In cazul in care produsele comandate nu se gasesc in stoc, veti fi anuntati telefonic, si, cu acordul dvs., va vom livra produsele in cel mai scurt timp posibil in functie de disponibilitatea lor la furnizor. Produsele comandate prin virament bancar vor fi livrate numai dupa ce plata a fost efectuata si ne-ati trimis pe email confirmarea platii. SC FLEGO COM SRL se obliga sa livreze produsele comandate iar daca acest lucru nu este posibil vom returna banii dvs. in contul din care a fost efectuata plata.

Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau GLS.
Daca aveti preferinte de livrare cu unul dintre acesti curieri, ne puteti transmite la finalizarea comenzii in rubrica de Preferinte curier, cu conditia de a putea livra prin curierul ales in localitatea dvs.

Comenzile pot fi procesate in fiecare zi lucratoare pana la ora 15.30. Comenzile inregistrate pana la aceasta ora pot fi procesate in acceasi zi, in functie insa si de volumul de comenzi in curs. Dupa ora 15.30, comenzile se trimit a doua zi lucratoare. Comenzile din week-end se pregatesc pentru livrare in cursul zilei de luni. 

Livrarea in afara ariei de curierat (localitatile indepartate de sediul curierului) se realizeaza fara costuri suplimentare numai prin GLS Curier si poate duce la un termen de livrare mai mare. 
Daca doriti sa livram cu Fan Courier in afara ariei lor, transportul se tarifeaza suplimentar. Pentru Fan Courier puteti consulta aria de acoperire aici: Fan Courier.

Pentru comenzile cu valoare mai mare de 199 lei, transportul este GRATUIT, in aria de acoperire Fan Courier, GLS.
Transportul produselor este in valoare fixa de 17 lei/comanda, pentru comenzile cu valoarea mai mica de 199 lei, in aria de acoperire Fan Courier, GLS.

Valoarea transportului se va regasi in factura emisa de EspressoCafe.ro
Ne onoram dreptul de nu onora o comanda in localitatile mult prea indepartate de orasele principale. In acest caz puteti opta pentru ridicarea coletului din sediul curierului din cel mai apropiat oras.

5. Conditii privind garantia produselor

Garantia espressoarelor comercializate este asigurata de furnizorii nostri, prin intermediul punctelor service din Bucuresti. Punctele service sunt prezente pe certificatul de garantie. Puteti sa mergeti personal la service sau puteti trimite produsul prin curier. 

Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare.

Termene de garantie:
• Pentru persoane fizice garantia espressoarelor este de 24 luni.
• Pentru persoane juridice garantia espressoarelor este 12 luni.
Garantia se poate asigura in baza certificatului de garantie sau in baza facturii.

Piesele de schimb nu prezinta termene de garantie.

6. Conditii privind returnarea produselor

In conformitate cu OUG 34/2014 Cap. I Art. 9 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".

In cazul in care renuntati la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, nu aveti dreptul sa solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul SC FLEGO COM SRL, pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra.

Rambursarea pretului catre dumneavoastra se va face dupa primirea produsului si confirmarea emisa de SC FLEGO COM SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care ati optat pentru plata la livrare, clauza de mai sus nu se aplica, deoarece produsul este vazut de dumneavoastra inainte de efectuarea platii, avand astfel posibilitatea de a verifica daca este corespunzator solicitarii dumneavoastra. Efectuarea platii in momentul livrarii sau ulterior echivaleaza cu acceptarea irevocabila a produsului, dreptul de denuntare nemaiputand fi exercitat dupa aceasta data. SC FLEGO COM SRL isi rezerva dreptul sa solicite despagubiri in cazul in care denuntarea unilaterala este efectuata doar in scopul prejudicierii SC FLEGO COM SRL.

Exceptii de la retururi (conform OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e):
espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite. Daca un espressor a fost livrat si l-ati utilizat cu cafea boabe si apa, acesta nu mai poate fi returnat. In cazul problemelor de functionare, acestea vor fi remediate de firma ce asigura garantia.
- produse desigilate, pungi de cafea sau cutii desfacute cum sunt capsulele si monodozele de cafea. Acestea nu se pot returna si nici comercializa din nou din motive de securitate alimentara.

In cazul in care doriti returnarea unui produs, cheltuielile de transport vor fi suportate, in functie de motivul invocat, de client sau de destinatar.

7. Conditii privind prelucrarea datelor cu caracter personal

EspressoCafe.ro respectă dispozițiile Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, consolidată cu noul Regulament General pentru Protecţia Datelor (GDPR – General Data Protection Regulation (EU) 2016/679), pus în aplicare începând cu data de 25 mai 2018.

Categorii de date ce pot fi prelucrate: nume, prenume, adresa, telefon, e-mail.

Scopul pentru care solicitam clientului furnizarea de date personale:

• pentru a face posibila livrarea bunurilor comandate;
• confirmarea comenzii;
• informarea clienților privind stadiul comenzii;
• oferirea de raspunsuri la reclamatiile plasate;
• evaluarea bunurilor si serviciilor oferite.

Stocarea datelor:

Datele vor fi menținute atât cât este necesar pentru scopurile enumerate mai sus. Pentru prelucrarea în scop de marketing, de promovare a bunurilor și serviciilor (ex. newsletter) cerem acordul explicit al vizitatorului/clientului pentru trimiterea acestor informatii pe adresa de e-mail. Datele colectate vor fi păstrate până la retragerea consimțământului acordat.

Espresso Cafe se asigura ca si partenerii (facturare, firme de curierat) cu care lucreaza, respecta standardele GDPR privind protectia datelor cu caracter personal.

8. Conditii privind utilizarea site-ului

Site-ul de comert electronic www.espressocafe.ro este proprietate a SC FLEGO COM SRL. Ne rezervaa dreptul de a modifica si de a adauga noi prevederi fara o notificare in prealabil. Site-ul Espresso Cafe, prin intregul sau continut: imagini, texte, logo-uri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date, apartine SC FLEGO COM SRL. In cazul in care se dovedeste ca din cauza unor probleme tehnice am furnizat informatii eronate despre pretul unui produs sau despre caracteristicile acestuia, atunci clientul are dreptul de a solicita anularea comenzii.

 

S.C. FLEGO COM S.R.L.
RO15847462
J15/851/2003
Sediu social: Valea Voievozilor, com. Razvad, str. Preot Goglea, nr 193/3, jud. Dambovita;
Punct de lucru: Targoviste, str. Cooperatiei, nr 8, jud. Dambovita;
0724.880.908 (Luni-Vineri 8.30 - 16)