Termeni si conditii privind comercializarea produselor
Înainte de a plasa o comandă pe site-ul Espresso Cafe, vă rugăm să citiți următoarele condiții privind comercializarea produselor:
1. Condiții privind prețul produselor.
Prețurile produselor sunt afișate atât în dreptul fiecărui produs comercializat prin intermediul site-ului nostru, cât și în coșul de cumpărături. În prețurile produselor nu sunt incluse costurile de transport, acestea fiind specificate în rubrica taxe de transport și vizualizate înainte de comandarea produselor. În cazul în care achiziționați produsele prin intermediul site-ului nostru, vi se vor factura separat și aceste taxe, dacă este cazul. Prețurile afișate pe site includ TVA și pot fi vizualizate în moneda națională.
2. Condiții privind vânzarea produselor.
Contractul de vânzare-cumpărare între cumpărător și SC FLEGO COM SRL se consideră încheiat în momentul livrării produselor și plății contravalorii acestora.
3. Condiții privind termenele de livrare.
Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Sameday.
Dacă aveți preferințe de livrare cu unul dintre acești curieri, ne puteți transmite printr-un reply la emailul de confirmare a comenzii.
Nu putem garanta termenul de livrare al produselor, deoarece acesta depinde de curier.
Produsele ajung la destinație, de regulă, în 1-2 zile lucrătoare, în funcție de volumul comenzilor procesate și termenul de livrare al curierilor. Comenzile din week-end se pregătesc și se predau curierului în cursul zilei de luni. Deoarece curierul nu poate garanta livrarea sâmbăta, comenzile de vineri ajung la destinație începând cu ziua de luni.
Pentru coletele cu valoare mai mare de 170 lei, transportul este GRATUIT.
Transportul produselor este în valoare fixă de doar 17 lei/comandă, pentru coletele cu valoarea mai mică de 170 lei.
Valoarea transportului se va regăsi în factura emisă de Espresso Cafe.
NOU: Putem livra și în lockerele Easybox - Sameday. Pentru a se încadra în dimensiunile Easybox, este necesar să livrăm un singur colet/comandă cu o greutate de maxim 4 kg. Pentru a alege acest mod de livrare, în pagina de finalizare comandă, în pasul 3, alegeți pe hartă locația Easybox dorită. Harta este accesibilă dacă aveți o comandă sub 4 kg.
Ne rezervăm dreptul de a nu onora o comandă în localitățile mult prea îndepărtate de orașele principale. În acest caz, puteți opta pentru ridicarea coletului din sediul curierului din cel mai apropiat oraș.
5. Condiții privind garanția produselor
Garanția espressoarelor comercializate este asigurată de furnizorii noștri, prin intermediul punctelor de service din București. Punctele de service sunt menționate pe certificatul de garanție. Puteți să mergeți personal la service sau să trimiteți produsul prin curier.
Firma noastră nu asigură service pentru automatele de cafea sau espressoare.
Termene de garanție:
• Pentru persoane fizice, garanția espressoarelor este de 24 de luni.
• Pentru persoane juridice, garanția espressoarelor este de 12 luni.
Garanția se poate asigura pe baza certificatului de garanție sau a facturii.
Piesele de schimb nu prezintă termene de garanție.
6. Condiții privind returnarea produselor
În conformitate cu OUG 34/2014 Cap. I Art. 9 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestării de servicii, de la încheierea contractului".
În cazul în care renunțați la cumpărare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu să returnați produsul exact în starea în care v-a fost livrat, adică în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația și în perfectă stare de funcționare. În cazul în care nu sunt îndeplinite aceste condiții, nu aveți dreptul să solicitați rambursarea prețului. Returnarea produsului se va face către sediul SC FLEGO COM SRL, pe cheltuiala exclusivă a dumneavoastră.
Rambursarea prețului către dumneavoastră se va face după primirea produsului și confirmarea emisă de SC FLEGO COM SRL că acesta este în ambalajul original, nefolosit, însoțit de toată documentația cu care a fost livrat și în perfectă stare de funcționare. În cazul în care ați optat pentru plata la livrare, clauza de mai sus nu se aplică, deoarece produsul este văzut de dumneavoastră înainte de efectuarea plății, având astfel posibilitatea de a verifica dacă este corespunzător solicitării dumneavoastră. Efectuarea plății în momentul livrării sau ulterior echivalează cu acceptarea irevocabilă a produsului, dreptul de denunțare nemaiputând fi exercitat după această dată. SC FLEGO COM SRL își rezervă dreptul să solicite despăgubiri în cazul în care denunțarea unilaterală este efectuată doar în scopul prejudicierii SC FLEGO COM SRL.
Excepții de la retururi (conform OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e: Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator):
- espressoare utilizate, care nu mai sunt în stare nouă și au fost folosite. Dacă un espressor a fost livrat și l-ați utilizat, acesta nu mai este în stare nouă și nu poate fi returnat.
- Produse desigilate, pungi sau cutii desfăcute, cum sunt capsulele și monodozele de cafea. Puteți returna numai produse sigilate, fără lipsuri. O cutie de capsule care a fost desfăcută nu poate fi returnată, indiferent de motivul invocat.
Regulament privind returnarea produselor în magazinul online:
-
Procedura de returnare: Pentru a returna o comandă, vă rugăm să ne trimiteți produsele prin curier la adresa următoare: Flego Com SRL, Târgoviște, județul Dâmbovița, Str. Cooperației nr. 8. Telefon: 0724.880.908 sau, mai simplu, prin Easybox folosind acest formular, cu condiția unui singur colet ce se încadrează în dimensiunile lockerului.
-
Condiții de returnare:
a. Produsele trebuie să fie în stare perfectă de revânzare, fără semne de uzură sau deteriorare.
b. Ambalajul original trebuie să fie complet și în stare bună.
c. Returnarea trebuie să fie solicitată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. -
Notificarea de returnare: Pentru a iniția procesul de returnare, vă rugăm să ne contactați în prealabil prin e-mail la adresa: [email protected] sau telefonic la numărul 0724.880.908. Specificați în detaliu motivele pentru care doriți să returnați produsele.
-
Verificarea și aprobarea returului: După primirea produselor returnate, vom efectua o verificare a stării și conformității acestora cu condițiile de returnare menționate anterior. În cazul în care produsele îndeplinesc cerințele, veți primi o notificare de aprobare a returului.
-
Rambursarea contravalorii: Valoarea produselor returnate va fi rambursată în contul bancar furnizat de dumneavoastră în momentul solicitării de returnare. Rambursarea se va efectua în termen de 5 zile lucrătoare de la aprobarea returului.
-
Costurile de returnare: Costurile pentru transportul produselor returnate sunt suportate de către client, cu excepția situațiilor în care returnarea este cauzată de erori sau defecte ale noastre.
-
Excepții: În cazul produselor personalizate sau al celor cu termen de valabilitate limitat, nu putem accepta returnări, cu excepția situațiilor în care acestea prezintă defecte de fabricație.
-
Contact: Pentru orice întrebări sau clarificări, vă stăm la dispoziție prin email sau telefonic.
7. Condiții privind prelucrarea datelor cu caracter personal
EspressoCafe.ro respectă dispozițiile Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, consolidată cu noul Regulament General pentru Protecția Datelor (GDPR – General Data Protection Regulation (EU) 2016/679), pus în aplicare începând cu data de 25 mai 2018.
Categorii de date ce pot fi prelucrate: nume, prenume, e-mail, adresă, oraș, județ, telefon, iar pentru persoanele juridice, în plus: nume firmă, CUI și Nr. Reg Com.
Scopul pentru care solicităm clientului furnizarea de date personale:
• pentru a face posibilă livrarea bunurilor comandate;
• pentru confirmarea comenzii;
• pentru informarea clienților privind stadiul comenzii;
• oferirea de răspunsuri la reclamațiile plasate;
• evaluarea bunurilor și serviciilor oferite.
Stocarea datelor:
Datele vor fi menținute atât cât este necesar pentru scopurile enumerate mai sus sau pentru o perioadă de 10 ani, după care vor fi șterse, cu excepția cazurilor în care legislația impune o perioadă mai lungă de păstrare. Pentru prelucrarea în scop de marketing, de promovare a bunurilor și serviciilor (ex. newsletter), cerem acordul explicit al vizitatorului/clientului pentru trimiterea acestor informații pe adresa de e-mail. Datele colectate vor fi păstrate până la retragerea consimțământului acordat.
Espresso Cafe se asigură că și partenerii (softul de facturare, firme de curierat) cu care lucrează respectă standardele GDPR privind protecția datelor cu caracter personal.
8. Condiții privind utilizarea site-ului
Site-ul de comerț electronic www.espressocafe.ro este proprietatea SC FLEGO COM SRL. Ne rezervăm dreptul de a modifica și de a adăuga noi prevederi fără o notificare în prealabil. Site-ul Espresso Cafe, prin întregul său conținut: imagini, texte, logo-uri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date, aparține SC FLEGO COM SRL. În cazul în care se dovedește că, din cauza unor probleme tehnice, am furnizat informații eronate despre prețul unui produs sau despre caracteristicile acestuia, atunci clientul are dreptul de a solicita anularea comenzii.
S.C. FLEGO COM S.R.L.
RO15847462
J15/851/2003
Sediu social: Valea Voievozilor, com. Răzvad, str. Preot Goglea, nr 193/3, jud. Dâmbovița;
Punct de lucru: Târgoviște, str. Cooperației, nr 8, jud. Dâmbovița;
0724.880.908 (Luni-Vineri 8.30 - 16)