Politica de retur
In conformitate cu OUG 34/2014 Cap. I Art. 9 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Acest drept se poate exercita in conditiile in care se returneaza produsul in acceasi stare in care a fost livrat. Nu se pot returna pungi de cafea si cutii de capsule/monodoze deschise, espressoare sau piese de schimb care au fost utilizate.
Exceptii de la retururi
Conform OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e: Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator:
- espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite.
- produse desigilate, pungi sau cutii desfacute cum sunt capsulele si monodozele de cafea. Din motive de igiena si protectie a sanatatii, poti returna numai produse sigilate. Cutiile de capsule, monodoze sau pungile de cafea boabe nu pot fi returnate, indiferent de motivul invocat.
Procedura de returnare
Pentru a returna un produs, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
-
Contactati-ne pe email [email protected] sau telefonic la 0724 880 908 (L-V 8.30-16) pentru a ne comunica intentia de a returna un produs.
-
Completați formularul de retur de mai jos, dupa preferinta, prin Fan Courier, Fanbox sau Easybox.
Condiții de returnare
-
1. Produsele trebuie să fie în stare perfectă, fără semne de uzură sau deteriorare.
-
2. Ambalajul original trebuie să fie complet și în stare bună.
-
3. Returnarea trebuie să fie solicitată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Verificarea și aprobarea returului
După primirea produselor returnate, vom efectua o verificare a stării și conformității acestora cu condițiile de returnare menționate. Dacă produsele îndepinesc cerințele, veți primi o notificare de aprobare a returului.
Rambursarea contravalorii
-
1. Valoarea produsului returnat, mai puțin taxa de curier, va fi rambursată în contul bancar furnizat de către client.
-
2. Rambursarea se va efectua în termen de 5 zile lucrătoare de la aprobarea returului.
Costurile de returnare
Costurile pentru transportul returului sunt suportate de client și se deduc din valoarea produsului rambursat astfel:
-
20 lei pentru un colet ce nu depășeste 5 kg.
-
30 lei pentru un colet ce depășeste 6 kg.