Cum Cumpar?

Pe scurt:

cum cumpar

1. Lansare comanda

Pe magazinul online EspressoCafe.ro puteti comanda produse astfel:
- folosind cosul de cumparaturi si formularul de comanda de pe site;
- telefonic la numerele de mai jos. Inainte de a realiza o comanda telefonica, va rugam sa consultati oferta noastra de produse si conditiile de transport
0724.880.908 (Luni-Vineri 9-17)
0785.888.444 (Luni-Vineri 8-16)

Comanda minima este de 50 lei. 

Atentie: Comanda se face fie pe persoana fizica, fie pe persoana juridica. In cazul in care doriti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi diferite, trebuie sa tineti cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat  in conditiile de transport de mai jos.

De ce este profitabil sa aveti cont la noi?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
• poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
• primesti informatii complete si poti urmari statusul livrarii pe email, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
• Iti poti seta adrese multiple si ai un istoric al comenzilor efectuate.

2. Plata

Aveti trei posibilitati de a efectua plata:

1. Plata in numerar la livrarea produsului (ramburs), cea mai uzuala metoda de plata. Platiti curierului in momentul in care coletul ajunge la destinatie

2. Plata prin Ordin de Plata. Daca alegeti aceasta optiune, dupa trimiterea comenzii, va rugam sa asteptati emiterea facturii proforme pe email pentru a efectua plata. Produsul va fi livrat dupa confirmarea platii.

3. Plata Online cu Cardul integral sau in 3 rate egale, fara dobanda, la cardurile agreate. 

In cazul in care optati pentru aceasta metoda de plata, veti fi directionat, dupa trimiterea comenzii, pe site-ul www.mobilpay.ro pentru a efectua plata. Partenerul nostru respecta toate sistemele de siguranta cu privire la confidentialitatea datelor dvs. Dupa ce plata este aprobata, veti primi produsele prin curier.  

Pentru plata in rate, aveti nevoie de card de cumparaturi (de credit), emis de una dintre urmatoarele banci: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank sau BRD. Optiunea privind modalitatea de plata (rata sau integral) se activează in momentul in care mobilpay.ro recunoaste tipul cardului dumneavoastra. Pentru cardurile deschise la alte bănci, plata se face doar integral, fara optiunea ratelor.

Orice metoda de plata alegeti, banii dvs. ajung in contul nostru bancar. Din acest motiv nu emitem chitanta. Curierul emite chitanta de cont colector iar aceasta este perfect valabila in contabilitatea dvs. In cazul in care pierdeti chitanta, va trebui sa va adresati firmei de curierat.

3. Livrare produse

Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier, Cargus sau GLS, in localitatile din aria de acoperire a acestor firme. Daca aveti preferinte de livrare cu unul dintre acesti curieri, ne puteti transmite la finalizarea comenzii in rubrica de comentarii, cu conditia de a putea livra in acea localitate cu curierul ales.

Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier. De regula, comenzile primite pana in ora 15.30 ajung a doua zi lucratoare, dupa amiaza. Comenzile dupa aceasta ora sunt onorate in ziua urmatoare. Comenzile din ziua de vineri dupa ora 15.30, cat si cele din weekend sunt onorate luni si livrate la destinatar in cursul zilei de marti. 

Livrarea in afara ariei de curierat (localitatile indepartate de sediul curierului) se realizeaza numai prin GLS curier si poate duce la un termen de livrare de 2 zile lucratoare
Pentru Fan Courier si Urgent-Cargus puteti consulta aria de acoperire aici: Fan Courier, Urgent-Cargus.

Pentru coletele cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este GRATUIT, in aria de acoperire Fan Courier, Urgent-Cargus, GLS.
Transportul produselor este in valoare fixa de 18 lei/comanda, pentru coletele cu valoarea mai mica de 300 lei, in aria de acoperire Fan Courier, Urgent-Cargus, GLS.
Valoarea transportului se va regasi in factura emisa de EspressoCafe.ro

4. Returnare produse

Aveti dreptul legal de a returna produsele comandate in 14 zile lucratoare (conform OUG 34/2014 Cap. I Art. 9). Ne dorim insa sa fiti intotdeauna multumiti si sa reveniti cu placere la noi. Extindem perioada de retur produse la 30 zile, in cazul produselor alimentare (cafea si consumabile) - detalii aici.
Exceptii de la retururi (OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e):
- espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite;
- produse desigilate, pungi sau cutii desfacute cum sunt capsulele si monodozele de cafea.

Cheltuielile de returnare a produselor sunt achitate de client.

5. Garantie produse

Garantia espressoarelor comercializate este asigurata de furnizorii nostri, prin intermediul punctelor service din Bucuresti sau din alte localitati din tara. Punctele service sunt prezente pe certificatul de garantie. Puteti sa mergeti personal la service sau puteti trimite produsul prin curier. 

Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare.

Termene de garantie:
- espressoare manuale, cu capsule si automate 24 luni.
- espressoare vending, horeca, profesionale 12 luni.
Piesele de schimb nu prezinta termene de garantie.