Cum Cumpar?

Pe scurt:

cum cumpar

1. Lansare comanda

2. Plata

3. Livrare produse

4. Returnare produse

5. Garantii produse

 

1. Lansare comanda

Pe EspressoCafe.ro puteti comanda online, folosind cosul de cumparaturi.
In cazul in care aveti nevoie de ajutor, va stam la dispozitie la urmatoarele telefoane:
0724.880.908 (Luni-Vineri 9-17)
0785.888.444 (Luni-Vineri 8-16)

Cum se comanda online, folosind cosul de cumparaturi:

Cauta produsul selectand categoria dorita din meniul principal.

navigare categorie

Pentru rapiditate, cauta produsul folosind instrumentul de cautare

cautare

 

Adauga produsul in cos, in cantitatea dorita

adauga in cos

Daca este cazul, modifica numarul produselor in cos.

editez cos

Sau aici:

cos

Dupa stabilirea comenzii, apasa Finalizare

finalizeaza

Alege modalitatea de facturare: Persoana fizica sau Persoana juridica si completeaza toate campurile de identificare.

informatii facturare

 

Alege unde doresti sa ti se livreze comanda.

informatii livrare

 

Alege metoda de plata.

modalitate plata

 

Verifica informatiile introduse si apasa Trimite comanda.trimitere comanda

 

Dupa trimiterea comenzii vei primi mesajul de succes si un numar de comanda. 

succes

Comanda minima este de 50 lei. 

Atentie: Comanda se face fie pe persoana fizica, fie pe persoana juridica. In cazul in care doriti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi diferite, trebuie sa tineti cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat  in conditiile de transport de mai jos.

De ce este profitabil sa aveti cont la noi?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
• poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
• primesti informatii complete si poti urmari statusul livrarii pe email, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
• Iti poti seta adrese multiple si ai un istoric al comenzilor efectuate.

 

2. Plata

Aveti trei posibilitati de a efectua plata:

1. Plata in numerar la livrarea produsului (ramburs). Platiti curierului in momentul in care coletul ajunge la destinatie.

2. Plata prin Ordin de Plata. Daca alegeti aceasta optiune, dupa trimiterea comenzii, va rugam sa asteptati emiterea facturii proforme pe email pentru a efectua plata. Produsul va fi livrat dupa primirea confirmarii platii pe email sau dupa ce banii ajung in contul nostru.

3. Plata Online cu Cardul, prin Mobilpay.ro, integral sau in 3 rate egale, fara dobanda, la cardurile agreate. 

In cazul in care optati pentru aceasta metoda de plata, veti fi directionat, dupa trimiterea comenzii, pe site-ul Mobilpay.ro pentru a efectua plata. Partenerul nostru respecta toate sistemele de siguranta cu privire la confidentialitatea datelor dvs. Dupa ce plata este aprobata, veti primi produsele prin curier.  

Pentru plata in rate, aveti nevoie de card de cumparaturi (de credit), emis de una dintre urmatoarele 5 banci: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank sau BRD. Optiunea privind modalitatea de plata (rata sau integral) se activează in momentul in care Mobilpay.ro recunoaste tipul cardului dumneavoastra. Pentru cardurile deschise la alte bănci, plata se face doar integral, fara optiunea ratelor.

Orice metoda de plata alegeti, banii dvs. ajung in contul nostru bancar. Din acest motiv, pentru platile in numerar, NU noi emitem chitanta. Curierul este singurul care emite chitanta de cont colector iar aceasta este perfect valabila in contabilitatea dvs. In cazul in care pierdeti chitanta, va trebui sa va adresati firmei de curierat.

 

3. Livrare produse

Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier, Cargus sau GLS, in localitatile din aria de acoperire a acestor firme. Daca aveti preferinte de livrare cu unul dintre acesti curieri, ne puteti transmite la finalizarea comenzii in rubrica de Preferinte curier, cu conditia de a putea livra in acea localitate prin curierul ales.

Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier. De regula, comenzile inregistrate si livrate pana in ora 15.30 ajung a doua zi lucratoare, dupa amiaza. Comenzile dupa aceasta ora sunt onorate in ziua urmatoare. Comenzile din ziua de vineri dupa ora 15.30, cat si cele din week-end sunt onorate luni si livrate la destinatar in cursul zilei de marti. 

Livrarea in afara ariei de curierat (localitatile indepartate de sediul curierului) se realizeaza fara costuri suplimentare numai prin GLS Curier si poate duce la un termen de livrare de 2 zile lucratoare
Pentru Fan Courier si Urgent-Cargus puteti consulta aria de acoperire aici: Fan Courier, Urgent-Cargus. Daca doriti sa livram cu Fan Courier sau Urgent-Cargus in afara ariei lor, transportul se tarifeaza suplimentar.

Pentru coletele cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este GRATUIT, in aria de acoperire Fan Courier, Urgent-Cargus, GLS.
Transportul produselor este in valoare fixa de 18 lei/comanda, pentru coletele cu valoarea mai mica de 300 lei, in aria de acoperire Fan Courier, Urgent-Cargus, GLS.
Valoarea transportului se va regasi in factura emisa de EspressoCafe.ro

 

4. Returnare produse

Aveti dreptul legal de a returna produsele comandate in 14 zile lucratoare (conform OUG 34/2014 Cap. I Art. 9). Ne dorim insa sa fiti intotdeauna multumiti si sa reveniti cu placere la noi. Extindem perioada de retur produse la 30 zile, in cazul produselor alimentare (cafea si consumabile) - detalii aici.
Exceptii de la retururi (OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e):
- espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite. Daca un espressor a fost livrat si l-ati utilizat, acesta nu mai este in stare noua si nu poate fi returnat.
- produse desigilate, pungi sau cutii desfacute cum sunt capsulele si monodozele de cafea. Puteti returna numai produse sigilate, fara lipsuri.

Cheltuielile de returnare a produselor sunt achitate de client.

 

5. Garantii produse

Garantia espressoarelor comercializate este asigurata de furnizorii nostri, prin intermediul punctelor service din Bucuresti sau din alte localitati din tara. Punctele service sunt prezente pe certificatul de garantie. Puteti sa mergeti personal la service sau puteti trimite produsul prin curier. In cazul unor defectiuni in perioada de garantie dar si post-garantie, puteti contacta unitatea service din certificatul de garantie.

Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare. Nu putem face revizii sau repara automate defecte.

Termene de garantie:
- espressoare manuale/automate in uz casnic -24 luni.
- espressoare manuale/automate in uz office - 12 luni.
- espressoare profesionale 12 luni.

Piesele de schimb comercializate nu prezinta termene de garantie.