Cum Cumpar?

Pe scurt:

cum cumpar

Cuprins:

1. Lansare comanda

2. Plata

3. Livrare produse

4. Returnare produse

5. Garantii produse

 

1. Lansare comanda

Pe EspressoCafe.ro poti comanda online, folosind cosul de cumparaturi.
In cazul in care aveti nevoie de ajutor, va stam la dispozitie la urmatoarele telefoane:

0724.880.908 (Luni-Vineri 8 -16)
0785.888.444 (Luni-Vineri 8 -16)

Iata cum se comanda online:

Cauta produsul dorit intr-o categorie

navigare categorie

 

Adauga produsul in cos
adauga in cos

 

Finalizeaza comanda

finalizeaza

Alege modalitatea de facturare

informatii facturare

 

Alege adresa de livrare

informatii livrare

 

Alege curierul preferat si metoda de plata

modalitate plata

 

Verifica informatiile introduse si trimite comandatrimitere comanda

 

Dupa trimiterea comenzii vei primi mesajul de succes si un numar de comanda. 

succes

Comanda minima este de 50 lei. 

Atentie: Comanda se face fie pe persoana fizica, fie pe persoana juridica. O comanda nu poate include mai multe facturi diferite. Fiecare comanda inseamna o factura si o chitanta separata. Puteti face 2 comenzi separate in conditiile de transport stabilite.

De ce sa comanzi online?

1. Acumulezi puncte de fidelitate in contul de client pe care le poti transforma in discount la urmatoarele comenzi;
2. Esti complet informat despre comanda ta. Dupa procesarea comenzii, primesti sms, email cu datele de livrare si factura digitala, pe care o porti descarca si ulterior din contul tau. 
3. Eviti confuzia produselor
. In fata calculatorului sau a telefonului poti verifica cu exactitate produsul pe care il doresti.
4. Eviti greselile de identificare si de contact. Sa trimiti gresit un colet inseamna cheltuieli in plus si timp pierdut.
5. Esti la curent cu preturile, noutatile si promotiile. Deoarece accesezi site-ul, vei observa rapid pe prima pagina ce este nou si ce oferte am pregatit.
6. Ai istoric al comenzilor si buton de “comanda din nou”. Daca iti faci cont la noi, veti comanda mult mai rapid si vei avea istoric la comenzile tale pentru a vedea oricand ce ai comandat anterior.
7. Pe internet poti comanda 24/24h fara sa fie nevoie sa ne contactezi telefonic.

 

2. Plata

Aveti trei posibilitati de a efectua plata:

1. Plata in numerar la livrarea produsului (ramburs). Platiti curierului in momentul in care coletul ajunge la destinatie. NOU! Puteti plati si cu cardul direct la sediul Fan Courier din localitatea dvs. pentru expeditiile cu ramburs.

2. Plata prin Ordin de Plata. Dupa procesarea comenzii, veti primi factura proforma pe email pentru a efectua plata. Produsul va fi livrat dupa primirea confirmarii platii pe email.

3. Plata Online cu Cardul, prin Mobilpay.ro, integral sau in 3 rate egale, fara dobanda, la cardurile agreate. 

In cazul in care optati pentru aceasta metoda de plata, veti fi directionat, dupa trimiterea comenzii, pe site-ul Mobilpay.ro pentru a efectua plata. Partenerul nostru respecta toate sistemele de siguranta cu privire la confidentialitatea datelor dvs. Dupa ce plata este aprobata, veti primi produsele prin curier.  

NOU: Daca alegi sa platesti cu cardul, punctele de fidelitate din tranzactie se vor acorda automat in contul tau de client. In caz contrar, punctele se acorda in 7 zile de la plasarea comenzii.

Pentru plata in rate, aveti nevoie de card de cumparaturi (de credit), emis de una dintre urmatoarele 5 banci: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank sau BRD. Optiunea privind modalitatea de plata (rata sau integral) se activează in momentul in care Mobilpay.ro recunoaste tipul cardului dumneavoastra. Pentru cardurile deschise la alte bănci, plata se face doar integral, fara optiunea ratelor.

Orice metoda de plata alegeti, banii dvs. ajung in contul nostru bancar. Din acest motiv, NU emitem chitanta. Curierul este singurul care emite chitanta de cont colector in momentul incasarii banilor dvs. In cazul in care pierdeti chitanta, va trebui sa va adresati firmei de curierat.

 

3. Livrare produse

Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau GLS.
Daca aveti preferinte de livrare cu unul dintre acesti curieri, ne puteti transmite la finalizarea comenzii in rubrica de Preferinte curier, cu conditia de a putea livra in acea localitate prin curierul ales.

Nu putem garanta termenul de livrare al produselor deoarece acesta depinde de curier.
Comenzile ajung la destinatie, de regula, in 1-2 zile lucratoare. Comenzile inregistrate pana in ora 15.30 sunt pregatite pentru livrare in aceeasi zi. Dupa ora 15.30, comenzile se trimit a doua zi lucratoare. Comenzile din week-end se pregatesc si se oferta curierului in cursul zilei de luni. 

Livrarea in afara ariei de curierat (localitatile indepartate de sediul curierului) se realizeaza fara costuri suplimentare numai prin GLS si poate duce la un termen de livrare mai mare. 
Daca doriti sa livram cu Fan Courier in afara ariei lor, transportul se tarifeaza suplimentar. Pentru Fan Courier puteti consulta aria de acoperire aici: Fan Courier.

Pentru coletele cu valoare mai mare de 199 lei, transportul este GRATUIT, in aria de acoperire Fan Courier, GLS.
Transportul produselor este in valoare fixa de doar 15 lei/comanda, pentru coletele cu valoarea mai mica de 199 lei, in aria de acoperire Fan Courier,  GLS.
Valoarea transportului se va regasi in factura emisa de EspressoCafe.ro
Ne onoram dreptul de nu onora o comanda in localitatile mult prea indepartate de orasele principale. In acest caz puteti opta pentru ridicarea coletului din sediul curierului din cel mai apropiat oras.

 

4. Returnare produse

Aveti dreptul legal de a returna produsele comandate in 14 zile lucratoare (conform OUG 34/2014 Cap. I Art. 9). Ne dorim insa sa fiti intotdeauna multumiti si sa reveniti cu placere la noi. Extindem perioada de retur produse la 30 zile, in cazul produselor alimentare (cafea si consumabile) - detalii aici.
Exceptii de la retururi (OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e):
- espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite. Daca un espressor a fost livrat si l-ati utilizat, acesta nu mai este in stare noua si nu poate fi returnat.
- produse desigilate, pungi sau cutii desfacute cum sunt capsulele si monodozele de cafea. Puteti returna numai produse sigilate, fara lipsuri.

Cheltuielile de returnare a produselor sunt achitate de client.

 

5. Garantii produse

Garantia espressoarelor comercializate este asigurata de furnizorii nostri, prin intermediul punctelor service din Bucuresti sau din alte localitati din tara. Punctele service sunt prezente pe certificatul de garantie. Puteti sa mergeti personal la service sau puteti trimite produsul prin curier. In cazul unor defectiuni in perioada de garantie dar si post-garantie, puteti contacta unitatea service din certificatul de garantie.

Firma noastra nu asigura service pentru automatele de cafea sau espresoare. Nu putem face revizii sau repara automate defecte.

Termene de garantie:
- espressoare manuale/automate in uz casnic -24 luni.
- espressoare manuale/automate in uz office - 12 luni.
- espressoare profesionale 12 luni.

Piesele de schimb comercializate nu prezinta termene de garantie.

Conditiile privind prelucrarea datelor personale

EspressoCafe.ro respectă dispozițiile Legii nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, consolidată cu noul Regulament General pentru Protecţia Datelor (GDPR – General Data Protection Regulation (EU) 2016/679), pus în aplicare începând cu data de 25 mai 2018.

Categorii de date ce sunt prelucrate: nume, prenume, adresa, telefon, e-mail.

Scopul pentru care solicitam clientului furnizarea de date personale:

  •  pentru a face posibila livrarea bunurilor comandate;
  •  confirmarea comenzii;
  •  informarea clienților privind stadiul comenzii;
  •  oferirea de raspunsuri la reclamatiile plasate;
  •  evaluarea bunurilor si serviciilor oferite.

Stocarea datelor:

Datele vor fi menținute atât cât este necesar pentru scopurile enumerate mai sus. Pentru prelucrarea în scop de marketing, de promovare a bunurilor și serviciilor (ex. newsletter) cerem acordul explicit al vizitatorului/clientului pentru trimiterea acestor informatii pe adresa de e-mail. Datele colectate vor fi păstrate până la retragerea consimțământului acordat.

EspressoCafe.ro se asigura ca si partenerii (facturare, firme de curierat) cu care lucreaza, respecta standardele GDPR privind protectia datelor cu caracter personal.